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Thema: Crysis 2 - INFO Thread

  1. #281
    Administrator Avatar von warpspeed
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    Zitat Zitat von Dj Copniker Beitrag anzeigen
    warum wurde meine frage an chicken gelöscht ?
    habe doch nur gefragt ob das bild von crytek ist
    oder ein crymod user es gemacht hat ?
    weil ja das linke gebäude auf dem bild nicht fertig ist
    und man da noch durch schauen kann.

    danke daher an willy der mir die info gegeben hat,
    das es doch von crytek ist
    der link war auch sehr informativ...
    schade das ich ihn nicht gespeichert habe...

    oder darf man hier nicht auf eine info eine frage stellen
    um eine info zu bekommen ?

    na ja danke auch an chicken der das bild gepostet hat.
    was mehr fragen aufstellt als infos.
    ich kannte es jedenfals noch nicht.
    Zum 1000000000000 Mal, das ist der INFO THREAD (stand auch als Löschgrund dabei)! Nicht "immer" gleich den anderen die Schuld geben. Einfach mal genauer lesen .

    Wenn du eine Frage zu einerm Post aus dem Info Thread hast, nutz einfach den Diskussionsthread und verlinke auf den enttsprechenden Eintrag im Infothread.
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  2. #282
    Professional Avatar von Willy
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    Zitat Zitat von Mocib
    Not much new in this OXM preview, except for the parts in red, which I think have not been mentioned before.

    Maybe New York also gets frozen by the Aliens?

    http://www.oxm.co.uk/article.php?id=20867
    It's easy to forget that the Xbox 360 has been around since 2005 when you clap eyes on a game that looks as sexy as this. If it were any prettier, Microsoft Tech Support would be in danger of receiving consoles with engagement rings jammed in the DVD drive.

    We were initially sceptical when we heard Crysis was heading to New York - it's been used in so many titles and most gamers know it inside out from extended periods playing GTAIV. Having seen it in action, though, we're fully prepared to worm our way back into the Big Apple.

    It helps that Nathan Camarillo, executive producer on Crysis 2, teases us with a little insight into what's in store for the city - it won't be New York as you know it for the entire game. If you played Crysis on the PC, you'll remember a pivotal moment where the entire tropical island became frozen.

    Camarillo promises a similarly dramatic change to the environment in Crysis 2.
    Were we to speculate, we'd point to the large amount of vegetation visible in many of these screenshots - could the alien presence in New York City be promoting plant growth? Are we going to see nature and the urban jungle collide? Camarillo refuses to reveal any more.

    Whatever happens, you're going to be well equipped to deal with it thanks to the game's Nanosuit, which gives you a variety of Predator-esque powers. Depending on how you prefer to play, you'll be using different combinations of the speed, strength and stealth options available. Camarillo was also keen to point out that you'll be able to use your strength to clobber enemies with lampposts and other bits of street furniture.

    How you approach each battle will be largely up to you. Crysis begins with a moment to soak up the stunning visuals and suss out the environment from a safe vantage point. Once you've worked out a loose strategy you dive into the fray, either by stealthing your way in, sniping from a tactical position or just making a big noisy mess.

    There's no doubt that Crysis will be one of the most sumptuous shooters on the system, but it sounds like the meat of the game is going to be just as special. As a final tantalising detail, Camarillo told us to expect a more focused, class-based multiplayer than the PC original and that, in both single and multiplayer, we'll be able to tailor the Nanosuit to our own specific play styles. Suits us very well indeed.
    Thanks a lot!

    http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=31001

  3. #283
    Prophet
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  4. #284
    Erfahrener User Avatar von pissdrunx1987
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    @Tig3r0023: das sind leider alles alte screens, oder einfach caps aus dem trailer

    hier mal die cover in hoher auflösung. sind aber wip, nicht final
    ausserdem mal der crysis 2 schriftzug als jpg und tiff in bestmöglicher qualie



    crysis 2 logo .tif (8,5mb)
    http://www.filefront.com/17103857/CRYSIS2_Black.tif

    crysis 2 produktinfos von ea .docx (2mb)
    http://www.filefront.com/17103877/Cr...oduktinfo.docx

  5. #285
    VIP Avatar von xeonsys
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    EA kündigt heute neue Spiele an inkl. Fight Night Champion


    Wie der Publisher EA via Twitter bekannt gegeben hat, wird man heute anlässlich des Studio Showcase Events neue Spiele ankündigen. Das Event wird live von Gamespot hier übertragen.

    Zitat:
    New games announced tomorrow at EA's annual Studio Showcase. GameSpot livestreaming it 1 PST here
    Vielleicht erwartet uns ja ein neuer Mirrors Edge Teil!?

    Neben den Neuankündigungen, wird man auch Crysis 2, Medal of Honor, Dead Space 2, Bulletstorm und Need for Speed: Hot Pursuit zu Gesicht bekommen.

    **UPDATE**

    EA Sports kündigte soeben die Entwicklung von Fight Night Champion an. Neu soll diesmal ein komplett überarbeitetes Kampfsystem sein. Ebenfalls soll der Single-Player-Modus komplett neu gestaltet werden und die Fans total überraschen. Im finalen Game werden ca. 60-65 neue Boxer zur Auswahl stehen. EA Sports gibt als groben Release-Termin 2011 an.

    http://ps3-talk.de/allgemeine-ps3-ga...-champion.html

    Crytek: Crysis 2 hat die beste AI der Spiele-Geschichte


    Crytek behauptet, dass die Gegner-AI in “Crysis 2″ die anspruchvollste in der Videospiel-Geschichte sei. Im Interview mit cvg sagte Crytek Boss Cervat Yerli, dass sich der Titel mit denkenden, fairen Feinden rühmen kann.
    “Wir haben das am weitesten fortgeschrittene AI-System in einem Spiel,” sagte Yerli. “Wir denken, dass Crysis 2 die am weitesten entwickelte AI für Menschen und Aliens hat, die man je gesehen hat. Sie werden sich taktisch koordinieren, sie werden herausfordernd sein, aber nicht unfair - sie werden wirklich intelligente, denkende, faire Feinde sein.”
    “Ich glaube aus dieser Sicht wird unsere Spielerfahrung wirklich einzigartig sein, weil wir eine Spielwelt haben, die Freiheiten erlaubt und einen Helden, der Freiheiten erlaubt - aber auch einen Feind, der sich an die Freiheiten anpasst und einen permanent herausfordert, egal was man macht.”


    http://www.play3.de/2010/07/20/cryte...le-geschichte/


    Geändert von xeonsys (20.07.2010 um 16:03 Uhr)
    Summer 2010


  6. #286
    Co-Administrator Avatar von Kolga
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    EA Announced Crysis 2 Multipalyer at GamesCom 2010!


    Freue mich rießig drauf.
    greetings Kolga
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  7. #287
    VIP Avatar von xeonsys
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    Medal of Honor und Crysis 2 nutzen FIFA-Technologie


    Die Animationstechnologie, die in vielen bekannten EA-Sports-Titeln genutzt wird, wird auch in “Medal of Honor” und “Crysis 2″ verwendet. EA Sports’ Peter Moore meint, dass das den Anfang einer neuen Entwicklungs-Philosophie darstellen soll.
    Er sagte: “Wir tauschen sehr viel zwischen den Studios aus. Man kann Fight Night nehmen und vieles davon für unser MMA Spiel verwenden. Feature-Sharing, große Ideen werden zwischen den beiden Teams aus Vancouver und Orlando ausgetauscht.”
    “Interessanterweise setzen wir unsere [ANT] Engine in einigen unserer FPS ein. Wenn Soldaten von Stellung zu Stellung laufen - und das kommt auch bei größeren Spielen vor - gibt es eine gewisse Steifheit bei den Soldaten, die bei Sportspielen nicht vorkommen würde. Über den Einsatz unserer ANT Engine in unseren FPS-Spielen werdet ihr noch mehr hören. Wie bei Medal of Honor und Crysis 2,” ergänzte Moore.
    EA Sports’ ANT Engine wurde 2007 vorgestellt und wird in Spielen wie “FIFA 10″ genutzt. Mit dem Einsatz der Technik in “Medal of Honor” zeichnet sich offenbar ein neuer Trend ab. Moore freut sich bereits darauf, dass EA-Sports-Technologie in den EA Games Studios genutzt werden soll. Steif animierte Spielfiguren sehen wir demnach in Zukunft also immer seltener bei EA Games.


    http://www.play3.de/2010/07/21/medal...a-technologie/
    Summer 2010


  8. #288
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    thanks to mocib
    http://www.gamesradar.com/pc/crysis-...01103020991082
    Crysis 2 looks ridiculously good. Of course it does, but seeing it in action, under our control, brings the details to life in a way the screenshots cannot. We played a 360 build running on a PC, so although we played with a gamepad on a TV, we doubt the resolution and slick framerate we saw could possibly translate completely to the final 360 version.

    But man, does it look good. Crisp, grimy textures of broken concrete, exposed rebar, and showering sparks make the whole disaster-movie tone feel realistic. In fact, we kept thinking back to Cloverfield as we played the demo – never more so than when watching the Metlife building collapsing in a dramatic, slow tilt while the camera wobbled and whipped from one danger to the next. That particular area of the demo was a sort of interactive cutscene in the sense that although the camera yanked our perspective to important events, we could still nudge it around ourselves, maintaining some sense of immersion.

    On the streets at night, we battled along crumbled elevated roads (hmm, don’t remember seeing those the last time we were in the real Manhattan, but that’s not important). We flipped on the nano suit’s tactical visor, a kind of souped-up version of the binoculars originally introduced way back with the first Far Cry. These babies highlight enemy positions and items through walls, giving you a serious tactical advantage. Of course, to balance this, you can’t use any weaponry with it, so it’s typically a quick peek to gain info before swapping back to the guns. After trying out the night vision goggles, we moved forth into the warzone.

    Smashed, leaning buses and cars serve as a jungle-gym to climb around on and use cover behind while taking potshots at the Predator-ish aliens running around with tentacle dreadlocks and glowing red eyes. While these guys take part in firefights like human enemies, they’ll also rush you and suddenly pounce, knocking you to the ground, and if you’re carrying a heavy weapon, knocking it out of your hand. Luckily, melee attacks take them down just fine when operating under the default strength/speed setting of the nano suit.

    We’re not sure if the simplified powers of the nano suit are a result of streamlining for the sake of trimming redundancy, or whether it’s to fit into the idea of being console-friendly, but we think it works. On the one hand, we miss the fun minigame of swapping rapidly between suit powers in the original Crysis, but the dumbed-down version doesn’t feel like it’s missing much. For instance, with strength/speed now being the default, you don’t have to swap to make one super-jump. Instead, you just super-jump all the time, which is definitely more fun. On the other hand, with no true speed ability, your sprint doesn’t have that blinding fast rush that sprinting in the original Crysis brought.

    Once in Grand Central Station, we got to play with a nice array of weapons while dealing with successively more dangerous opponents. At first, we fought the same Predator-alikes as on the streets, but then a brute-style mini-mech came stomping in. It’s hard to tell, but we’re assured we’re not fighting robots – there are aliens piloting these things. So this particular mech was surprisingly fast for how big he was, and we found ourselves running from him up and down the various walkways and stairwells around the perimeter of Grand Central.

    Scattered throughout this area was a slew of weapons. After our assault rifle didn’t do much do dent the mech’s armor, we tried to go for a fixed gun turret, but got chased out as the mech flanked us. Instead, we got hold of a grenade launcher. We discovered it has a steep arc, but the grenades explode in proximity to enemies, so getting in hits on the mech wasn’t difficult. This launcher also sports sticky grenades as an alt-fire option, but we were too busy running away to plan it out properly. Once we ran out of grenades (and our pursuer still wasn’t dead yet), we snatched up some C4 and plopped some in his path, and that finished him off.

    We breathed a sigh of relief that the boss battle was over. And then a bigger mech came crashing through the windows. This thing was too big to chase us up on the walkways, so it was easier to take cover from it. We picked up some one-shot rocket launchers and fired all of them at the monstrosity, but it was still ticking. Then we found something called the Swarmer. It looks like a four-barreled anti-air launcher, but instead it’s held low like a minigun. Each shot sends out about eight mini-rockets what certainly do swarm the target. While we were pestering the clanking boss with angry, exploding bees, his henchmen came along and swatted the Swarmer out of our hands. After taking care of the annoying underlings, we sprinted back to the fixed gun turret, which was right in the boss’s face. Fortunately, we’d done enough damage previously that it only took a second of unloading the turret point-blank to finally cause the behemoth to slump over.

    The demo had us missing the gorgeous, lush tropical jungles of the original Crysis, as well as the more complex nano suit abilities, but at the same time the sequence of events had a much more set-piece feel to them. The game overall feels denser with action and tension, at least in these sections we played. There wasn’t much use for the stealth ability of the nano suit, so we’re guessing there will be quieter sections to play. At least that’s what we hope, because so far the excitement level of the game has been exhausting.

  9. #289
    Co-Administrator Avatar von Kolga
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    Crysis 2 meist erwarteste Spiel 2010:



    http://www.pcgameshardware.de/aid,76...7/Spiele/News/
    greetings Kolga
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  10. #290
    ATI Fan
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    http://www.gamestar.de/spiele/crysis...6,2316531.html

    Fazit der Redaktion

    Michael Graf: Okay, man kann die 3D-Grafik auch als Marketing-Gag abtun. Ich finde sie cool, so lange die inhaltliche Qualität nicht darunter leidet – und dafür gibt’s keinen Anhaltspunkt. Denn wenn Crytek seine Versprechen hält, noch lenkbare Fahrzeuge enthüllt und alle Missionen so intensiv inszeniert wie den E3-Level – wenn all das zutrifft, dann wird Crysis 2 kein guter Shooter. Es wird der beste.



    Also ich glaube ihnen nicht, das die Crysis 2 gespielt haben.

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