Seite 1 von 2 12 LetzteLetzte
Ergebnis 1 bis 10 von 631

Thema: Wars Editor/SDK - Release!

Hybrid-Darstellung

Vorheriger Beitrag Vorheriger Beitrag   Nächster Beitrag Nächster Beitrag
  1. #1
    Prophet Avatar von Sensman
    Registriert seit
    12.02.2008
    Beiträge
    9.845

    Standard

    Öh... "Due to a software update the toolbar "Menu Bar" has changed. Would you like to reset your customized toolbar and load the new one?"

    Was heißt das nun? Das die Menu Bar sich verändert hat und ich meine "customized" zurück stellen soll um die neue zu laden?
    "I stopped fighting my inner Demons... we're on the same side now."

  2. #2
    Erfahrener User Avatar von Feuer-Link
    Registriert seit
    14.08.2008
    Beiträge
    404

    Standard

    Kann mir mal bitte einer sagen wie ich nun einer Textur nen MAterial zu ordne? früher musste man ja "pick selekted" drücken, doch das gibs jetzt nicht.

    Und ich das normal das manche objekte wie z.B. Waffen nicht angezeigt werden?

    //GeForce 9800GTX+ mit 1024MB||Intel Core i5 750 @ 2,67GHz||4096MB Corsair 1333||320 GB Seagate
    www.sld-gaming.de.vu

  3. #3
    Prophet Avatar von Sensman
    Registriert seit
    12.02.2008
    Beiträge
    9.845

    Standard

    Zitat Zitat von Feuer-Link Beitrag anzeigen
    Kann mir mal bitte einer sagen wie ich nun einer Textur nen MAterial zu ordne? früher musste man ja "pick selekted" drücken, doch das gibs jetzt nicht.

    Und ich das normal das manche objekte wie z.B. Waffen nicht angezeigt werden?
    Sollte oben links stehen. "Assign" irgentwas.
    "I stopped fighting my inner Demons... we're on the same side now."

  4. #4
    Erfahrener User Avatar von Feuer-Link
    Registriert seit
    14.08.2008
    Beiträge
    404

    Standard

    EDIT ok das klappt doch.

    und nochmal zu den objekten, ist das normal das manche nicht angeziegt werden


    Achja und noch eine kleine Frage:
    wie heißt diese Waffe die man am ende von warhead bekommt

    //GeForce 9800GTX+ mit 1024MB||Intel Core i5 750 @ 2,67GHz||4096MB Corsair 1333||320 GB Seagate
    www.sld-gaming.de.vu

  5. #5
    VIP Avatar von Pat21
    Registriert seit
    06.09.2007
    Beiträge
    10.654

    Standard

    Ich würde euch bitten, bitte Fragen zum Editor in Bezug auf Objekte und
    Flowgraph usw wie beim alten Editor im SB2-Thread zu posten. Danke.
    Vllt kann ein Mod das bitte verschieben.

    Zitat Zitat von Feuer-Link Beitrag anzeigen
    EDIT ok das klappt doch.
    und nochmal zu den objekten, ist das normal das manche nicht angeziegt werden Achja und noch eine kleine Frage:
    wie heißt diese Waffe die man am ende von warhead bekommt
    Welche Objekte z.B ??

  6. #6
    Gesperrt
    Registriert seit
    05.01.2008
    Beiträge
    5.406

    Standard

    Gibt es eine BugFix-Liste ?

  7. #7
    Gesperrt
    Registriert seit
    24.03.2008
    Beiträge
    3.275

    Standard

    @Baggibox


    Introduction

    The time has finally come for us to release the Mod SDK and Sandbox2 Editor for Crysis Wars later this week. It will be made available at the same time as Crysis Wars Patch 1.4. In order to get the Mod SDK working properly you must have patch 1.4 for Crysis Wars installed, since it comes with the ingame mod support and other important changes to the game.

    In order to keep the community focused on just one modding area based upon the same engine version, we decided to make the AI in Crysis Wars available again to allow singleplayer levels to work and concentrate on supporting this game with editor and SDK. Together with most of the assets from Warhead which are included in Patch 1.4 we are confident that the community will benefit the most out of it by keeping singleplayer and multiplayer modding and level creation to one game.

    Crysis Wars Mod SDK Content
    The entire Mod SDK consists of 2 separate installers, one will include all the tools and the other will have the game source code. Here you will find a rough content list for the entire Mod SDK package for Crysis Wars. A detailed list will be provided on release this week!
    • Exporters for Max and XSI
    • Game Source Code
    • CryENGINE2 Sandbox Editor
    • Various useful tools and applications for modding
    Sandbox2 Editor Changelog
    Since the release of the Crysis Sandbox2 Editor the dev team has updated the powerful tool quite a bit for the modding community. Find here the changelog of what's new:
    • Improved Heightmap Editor:
      - Complete overhaul of User Interface
      - New options added to show and hide water and map objects
      - New tools added to quickly switch to terrain texture layers.
      - Modification of Height-Field now translates to editor terrain in real-time
      - Added ability to erase current height map
      - Added new tool for large preview of height field.
    • Improved Terrain Layer Texture Editor:
      - Complete overhaul of User Interface
      - New section added “Layer Tasks” for adding layers and assigning surface types to these layers.
      - Large preview of current layer texture
      - Scale and projection axis now able to be changed more quickly due to new user interface.
    • Improved Time Of Day Editor:
      - Added automatic scaling of the graphs to suit currently set values for each property.
      - Added collapsible sections to each logical property group.
      - Record now defaults to ON
    • New Visual Flowgraph debugging and features:
      - Added debugging to track the logic occurring through the flow graph in realtime.
      - Flowgraph viewport can be scrolled with right mouse button while dragging a link.
      - "Add selected group" functionality when adding entity in a flowgraph
      - Fixed: Incorrect scaling when opening a flowgraph
      - Fixed: Flowgraph view moves around when having the save/load dialog box opened
    • Track View Editor improvements:
      - Added: Copy/Paste nodes in the TrackView editor.
      - Fixed: Sequence not reset at a cutscene start with TrackView editor.
      - Fixed: Snap key on Trackview to start/end
    • Quick search entry inside the CVar dialog window:
      - Allows quick searching of all cvars
    • General Fixes:
      - Fixed: Editor windows not always updating after switching windows with alt+tab.
      - Fixed: Zoom scaling issues
      - Removed several buttons or menu items which were obsolete.
    Conclusion
    The Crysis Wars Mod SDK will be released on Friday 20. March 2009 at 19:00 CET so get yourselves prepared for whats bound to be a big day for everyone on Crymod! We're going to be finishing the site updates very soon, so you'll be able to access information even easier this time around and for those of you that haven't used the editor before you'll be able to get to grips with it a lot quicker. Just 2 more days!

    - Crymod Team


    News lesen :P

  8. #8
    Erfahrener User Avatar von Nuttree
    Registriert seit
    08.09.2007
    Ort
    Schweiz - Zürich
    Beiträge
    526

    Standard

    Habe gerade die Datei heruntergeladen. Nun befinden sich zwei dateien im Ordner.
    einmal die "Crysis Wars_ModSDK_SourcCode" und einmal die "Crysis Wars_ModSDK_Tools" - Datei.

    Welche ist für was? sind beide für den Editor, wenn ja welche muss ich zuerst installen?

    Intel Core 2 Duo E6850 // 2GB Corsair CMX1024-6400 // Asus Striker Extreme // Asus 8800 GTS (512MB) OC // Windows 7 Home Premium 64Bit

  9. #9
    Moderator Avatar von M3nTo5
    Registriert seit
    17.07.2007
    Ort
    Niedersachsen
    Beiträge
    7.181

    Standard

    Zitat Zitat von Nuttree Beitrag anzeigen
    Habe gerade die Datei heruntergeladen. Nun befinden sich zwei dateien im Ordner.
    einmal die "Crysis Wars_ModSDK_SourcCode" und einmal die "Crysis Wars_ModSDK_Tools" - Datei.

    Welche ist für was? sind beide für den Editor, wenn ja welche muss ich zuerst installen?
    Code
    • Game Source Code (patched to Crysis Wars v1.4)

    Tools
    • CryENGINE2 Sandbox2 Editor
    • Resource Compiler (32-bit only)
    • CryExport plug-in for 3DS Max 9, 10 and 11 (32-bit and 64-bit)
    • Polybump plug-in for 3DS Max 9, 10 and 11 (32-bit and 64-bit)
    • Polybump application (32-bit and 64-bit)
    • CryTIFF plug-in for Adobe Photoshop (32-bit only)
    • FMOD Designer Tool (32-bit only)
    • Rigging, Artist, Animation Tools for 3DS Max
    • CryExport plug-in for XSI
    • Engine Settings Manage
    Die Reihenfolge ist eigentlich egal
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.

  10. #10
    Erfahrener User Avatar von Nuttree
    Registriert seit
    08.09.2007
    Ort
    Schweiz - Zürich
    Beiträge
    526

    Standard

    Aha Danke M3nTo5 . Habe gerade Wars über die "Auto Update" funktion aktualisiert.

    In dem Fall muss ich nur noch die "Tool" Datei ausführen thx

    Intel Core 2 Duo E6850 // 2GB Corsair CMX1024-6400 // Asus Striker Extreme // Asus 8800 GTS (512MB) OC // Windows 7 Home Premium 64Bit

Seite 1 von 2 12 LetzteLetzte

Stichworte

Berechtigungen

  • Neue Themen erstellen: Nein
  • Themen beantworten: Nein
  • Anhänge hochladen: Nein
  • Beiträge bearbeiten: Nein
  •