Seite 1 von 2 12 LetzteLetzte
Ergebnis 1 bis 10 von 55

Thema: Hawken

Hybrid-Darstellung

Vorheriger Beitrag Vorheriger Beitrag   Nächster Beitrag Nächster Beitrag
    Semi Pro Avatar von suiheisen

Standard

neues:
    hawkengame.com

It has been a while since we last updated this blog. Don’t worry, we’re all still around and working on Hawken, even if we aren’t blogging about it. In addition we’ve talked with a huge number of companies about distribution, publishing, or other possible deals. We are still trying to finalize the business side of things but it’s going well.
    We expect to have some new footage pretty soon which showcases a different game level than you’re used to (hint), and more details about one of our unique team modes!
    In the meantime, here are a couple interviews, which include some additional Work-In-Progress Hawken footage :
    On GameTrailers, June 1st : Part 1 | Part 2
    On G4 from early May: Hakwen X-Play Feature
    my Cryart in deviantART
    meine website: intelligent-gaming
    Es ist kein Zeichen von Gesundheit, an eine von Grund auf kranke Gesellschaft gut angepasst zu sein.

Standard

hawken.com
    UPCOMING NEW VIDEO AND G4 E3 SPECIAL

June 10th, 2011

Yesterday Hakwen was part of G4′s E3 coverage, where we gave a live demo from G4′s studio while Khang talked about the game. We were a bit nervous to do everything live, but the segment turned out great. You can see video from it online here : Hawken E3 Gameplay Demo. Thanks G4! And thanks Kevin for naming Hawken in the Best of E3!
    A lot of you might be wondering if you can expect any new videos from us soon. The answer to that is yes! In a week or two we should have another trailer up. Hopefully when we do our friends in the press will help us make sure you know about it.
    We will also update this site with some more information about the game, although it will mostly be what we’ve already revealed in interviews. With the new video we will finally get a chance to make good on our Landmark Challenge promise.
    my Cryart in deviantART
    Es ist kein Zeichen von Gesundheit, an eine von Grund auf kranke Gesellschaft gut angepasst zu sein.

Standard

schon bisschien ältere news aber naja

That’s not all though, we have some big news about the game. We are confirming that Hawken will launch as a free-to-play PC game. Initial release is officially scheduled for 12/12/12.

hawkengame.com

EDIT: macht mir und euch eine Freude für die Closed Beta indem ihr diesen Link wählt und euch anmeldet
    https://www.playhawken.com/?ref=kbkp8pem
    Geändert von suiheisen (20.02.2012 um 20:33 Uhr)
    my Cryart in deviantART

Erfahrener User Avatar von Phenomeles

Standard

Sieht einfach nur richtig geil aus!

Ich werde das auf jedenfall auch im Auge behalten!

Professional Avatar von sic

Standard

weiß man schon für welche platformen das rauskommt?

Semi Pro Avatar von CaptainAwesome

Standard

Zitat Zitat von sic Beitrag anzeigen
    weiß man schon für welche platformen das rauskommt?
    Vorerst PC, vielleicht später noch Xbox und PS3.

Professional Avatar von sic

Standard

nice.

Moderator Avatar von M3nTo5

Standard

Zitat Zitat von suiheisen Beitrag anzeigen
    EDIT: macht mir und euch eine Freude für die Closed Beta indem ihr diesen Link wählt und euch anmeldet
    https://www.playhawken.com/?ref=kbkp8pem
    Wie funktioniert das System? Blick ich gerade nicht so richtig Hab mich bei dir eingetragen.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.

Standard

Zitat Zitat von M3nTo5 Beitrag anzeigen
    Wie funktioniert das System? Blick ich gerade nicht so richtig Hab mich bei dir eingetragen.
    Nachdem man angemeldet ist, kann man mit seinem Link andere Leute darüber verlinken sich anzumelden und wenn man das mit min. 3 Leuten geschafft hat, ist man für die Beta eingetragen. Wer noch mehr schafft bekommt warscheinlich noch kleine Extras.

Und da ich der erste hier war und es euch jetzt sowieso nicht mehr viel bringt noch mehr als 3 zu schaffen, lasst mir einfach die Extras und meldet euch fleißig über meinen Link an ;D(zumindest hier im Forum)
    Geändert von suiheisen (21.02.2012 um 14:54 Uhr)
    my Cryart in deviantART

Moderator Avatar von M3nTo5

Standard

Zitat Zitat von suiheisen Beitrag anzeigen
    Nachdem man angemeldet ist, kann man mit seinem Link andere Leute darüber verlinken sich anzumelden und wenn man das mit min. 3 Leuten geschafft hat, ist man für die Beta eingetragen. Wer noch mehr schafft bekommt warscheinlich noch kleine Extras.

Und da ich der erste hier war und es euch jetzt sowieso nicht mehr viel bringt noch mehr als 3 zu schaffen, lasst mir einfach die Extras und meldet euch fleißig über meinen Link an ;D
    Achso, mich hat verwirrt dass in der Email stand "You have elected to take part in the Hawken closed beta." Da fehlt ja das "been" vor "elected", jetzt macht es Sinn
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.

Seite 1 von 2 12 LetzteLetzte

Stichworte