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Thema: MechWarrior: Living Legends

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    Professional Avatar von Willy
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    Weiter gehts im Sauseschritt, Crymod hängt hinterher.

    Spoiler MWLL Weekly Update XII - June IV/09 - ACHTUNG - viele große Bilder:


    MWLL Weekly Update XII - June IV/09

    Written by AoP
    Wednesday, 01 July 2009


    Welcome to June's fourth and the twelfth overall weekly update by the team of the Crysis total conversion modification MECHWARRIOR: LIVING LEGENDS.

    June has come to an end and wow, it's been a super-busy and productive week. Huge steps in terms of polishing and stabilising have been taken and we're proud to present to you one of the most extensive weekly updates we've had so far. We'll start out with the textured four variants of the Inner Sphere's Mauler and continue with various impressions from SA_Sandblasted. Again, a number of playtest impressions will conclude this update. We recommend to check them out carefully, because there are yet again exciting things to see: yes, it'll be possible to take certain vehicles under water and even fight there.


    Four Variants With Textures: Inner Sphere Mauler


    Early in April, we introduced to you this Inner Sphere's assault Mech. Finally, it has received its textures which we are proud to present to you today. For size comparison reasons, there's a Longinus in the screenshot and for reasons of completeness, the variants have been explained again.


    Progress Report: SA_Sandblasted


    One of the team's most recent additions, Rolke, is more and more turning out to be an invaluable asset when it comes to level art: many of the assets you'll see when playing SA_Sandblasted have been created or at least modified by him, who originally joined as a level designer but has proven his value as an environmental artist. Check out some of the most recent changes to MWLL's desert map on the screenshot and panoramas below.



    Playtest Impressions


    Again, here are a few pictures from this week's playtest.








    Quelle (dort mit Thumbnails): http://www.mechlivinglegends.net/content/view/372/1/

    Sorry, nur im Spoiler, Bilder lade ich nicht extra woanders hoch.

    Das zweite Juni-Update wurde hier und auf Crymod übrigens ganz ausgelassen, hier kann sich das noch anschauen, wer will:

    MWLL Weekly Update X - June 09 /II


    @ N3mdett4, sebi3110: Man muss eben Funktionalität, Performance und Gameplay gegen Detailreichtum und Schönheit abwägen.
    Die Maps sind angeblich deutlich bis sehr viel größer als die ursprünglichen Crysis-MP-Maps, was natürlich auch zulasten der Performance geht. Die Mechwarrior-Models sind ebenso meistens deutlich größer als alle Fahrzeuge des normalen Crysis MP-Modus'.

    Der Panzer hier im Vordergrund ist laut Entwickler-Aussagen 3-4 mal so groß wie der Pickup-Truck aus Crysis und fährt etwa so schnell wie der Pickup, wenn er "boostet". Wie man auf anderen Bildern sieht, gibt es auch noch deutlich größere und schnellere Fahrzeuge/Mechs. Bei einer derartigen Kartengröße und daran angepassten Fahrzeugen kann man eben nicht überall Details hinpacken, ohne dass die Karten für jedermann komplett unspielbar werden und ohne dass man alle Nase lang gegen irgendetwas fährt/läuft oder sonstiges.
    Natürlich werden die Karten noch optimiert und etwas detaillierter gestaltet, aber erstens braucht das bei den Kartengrößen seine Zeit und ist eben auch durch die fehlenden Ressourcen eingeschränkt.
    Geändert von Willy (02.07.2009 um 22:00 Uhr) Grund: weil es nötig war!

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