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Thema: MechWarrior: Living Legends

  1. #21
    Co-Administrator Avatar von Kolga
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    MWLL Adventskalender!

    Ein genauer Releasetermin steht noch nicht fest, wohl aber, dass Client- und Serverdateien noch im Dezember freigegeben werden. Um die letzten Tage der Wartezeit etwas zu versüßen und zugleich die Spannung zu erhöhen, wird das Team nach Art eines Adventskalenders im Dezember jeden Tag bis zum Release eine Mediendatei auf seiner Website freigeben, sei es ein Ingame-Screenshot, ein kurzer Videoclip oder sogar ein Audiofile aus dem Score. Nachdem heute der erste Dezember ist, folgt hier auch schon der Inhalt des ersten virtuellen Türchens.


    HeHe. Der Mod kommt also im Dezember.
    greetings Kolga
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  2. #22
    Professional Avatar von Willy
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    Reden

    Zitat Zitat von Kolga Beitrag anzeigen
    MWLL Adventskalender!

    Ein genauer Releasetermin steht noch nicht fest, wohl aber, dass Client- und Serverdateien noch im Dezember freigegeben werden. Um die letzten Tage der Wartezeit etwas zu versüßen und zugleich die Spannung zu erhöhen, wird das Team nach Art eines Adventskalenders im Dezember jeden Tag bis zum Release eine Mediendatei auf seiner Website freigeben, sei es ein Ingame-Screenshot, ein kurzer Videoclip oder sogar ein Audiofile aus dem Score. Nachdem heute der erste Dezember ist, folgt hier auch schon der Inhalt des ersten virtuellen Türchens.


    HeHe. Der Mod kommt also im Dezember.
    Ach, interessant. Irgendwie bin ich da eben ein bisschen später auch drauf gestoßen.

    Immerhin, sehr erfreulich! Das ist dann die erste Total Conversion Mod die fertig ist. Sehr schön!


    Ach so:

    Edit und "wichtige" Bitte: Ändert mal bitte jemand den Threadtitel! Die Leute machen sich jahrelange Arbeit und hier schreibt man noch nicht mal den Mod-Titel richtig.

    Also, bitte: "is" weg!

    Edit²: Ah, ich sehe: Is weg!
    Geändert von Willy (01.12.2008 um 18:40 Uhr)

  3. #23
    VIP Avatar von Pat21
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    Auf diese Mod freue ich mich auch schon sehr.
    Und im Dezember schon der Release ?? Super


    P.S. Müsste der Thread-Titel nicht
    "MechWarrior: Living Legends" heißen ??

    Edit by Kolga: Habe es geändert. THX für Hinweis. Hat sich wohl der Threadersteller vertippt.

  4. #24
    Professional Avatar von Willy
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    Zitat Zitat von Pat21 Beitrag anzeigen
    P.S. Müsste der Thread-Titel nicht
    "MechWarrior: Living Legends" heißen ??
    Da nörgelt man einmal...ich ja auch, und dann ist er schneller als sein Schatten...der Mod auf geheimer Mission, der sich dann offenbart.

    Edit by Kolga: Was solln das heißen. Ich schleiche gerne im Forum rum.
    Geändert von Kolga (01.12.2008 um 18:45 Uhr)

  5. #25
    Professional Avatar von Roberi
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    Geile Sache! Und danke für die Infos. Das wird dem Multiplayer hoffentlich einen weiteren Aufschwung verleihen


  6. #26
    Professional Avatar von Willy
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    Das Erscheinungsdatum von MechWarrior: Living Legends wird auf 2009 verschoben:

    Since the launch of MECHWARRIOR: LIVING LEGENDS, the project received an overwhelming amount of attention from both, media and gamers alike. Throughout development, MECHWARRIOR: LIVING LEGENDS has not only been featured in several printed and digital gaming magazines and other publications, but also received a number of awards, among them being chosen as one of ModDB’s most wanted mods for 2008.

    Following the hype, the leads of each of the project’s departments spent months reviewing the status of the Crysis Multiplayer scene and the MECHWARRIOR: LIVING LEGENDS project itself. It has really been a great year for us, with overwhelming reactions from both, the media and the community. For all of this support, we can not thank you enough. It's also been a very challenging year, as the team has given extraordinary effort towards completing the game this year.

    Unfortunately, sometimes even the greatest effort and dedication are not enough, sometimes things just need more time. To ensure that MECHWARRIOR: LIVING LEGENDS will be of high enough quality to not only meet our very own quality standards but also to virtually blow away each and everyone of you, the community, we have decided to push back the release date beyond 2008 to allow for extended testing, gathering of feedback and game balancing.

    While we know that this will come as a disappointment to our fans and followers, we firmly believe that it is the right thing to do at this time. On the brighter side of things, we’re glad to announce that we already have begun to recruit members of the community for the closed beta which will be starting shortly.

    Since back when the decision was made to release MECHWARRIOR: LIVING LEGENDS on Crytek’s powerful Crysis-edition of the CryEngine 2, it has been the project’s goal to release the mod exactly one year after the release of the original game. More than one year after that decision, we now know that this was an extremely lofty goal, as the sheer amount of assets and code required for all the features and gameplay experience we want to offer to the players is nothing short of enormous. At this time, we have not quite reached our goal of being able to lock down all of the core features within our self-given deadline. However, with the team’s experience and familiarity with the engine and its possibilities and limitations continuously growing, breakthroughs in both code and game design are happening on a daily base.

    As we had promised our followers since the very beginning, a release without the core features fully implemented and reliably tested is not an option. To achieve this major project goal, we feel more time is needed.

    On behalf of the MECHWARRIOR: LIVING LEGENDS development team


    Sean “Criminal” Tracy
    Owner and Lead-Developer

    Daniel “Kamikaze” Tracy
    Co-Lead Developer
    Quelle

  7. #27
    VIP Avatar von Pat21
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    [Update] - MWLL Christmas Calender
    http://www.crymod.com/thread.php?threadid=41611

  8. #28
    Professional Avatar von Willy
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    Der Rede wert:

    Zitat Zitat von AoP

    MechWarrior: Living Legends is proud to welcome another highly skilled team member to its ranks. Berker Siino, an artist at Crytek's studio in Frankfurt, Germany, has decided to dedicate his spare time to helping out MWLL. Berker will be joining the team as a texture and character artist. To get an idea of the amount of skill he'll bring with him, we recommend you check out his PORTFOLIO WEBSITE. Below, you can already see previews of some of his past work.

    http://www.mechlivinglegends.net/

  9. #29
    VIP Avatar von Pat21
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    Neues Update:
    Originally posted by McGinge

    Welcome to today's news and another look at Mech Warrior: Living Legend's Christmas Calander. A new selection of windows have been released by the team and today we would like to present to you days 25-32 on the MWLL Christmas Calander.

    Door 25 - New Audio
    The Christmas update from the MWLL team was a a new audio track written by the team's sound artists Mike Jennings and Steve Blanchard, which contains a mix of tracks from the MWLL ingame music. You can download and hear the audio from the MWLL site here.

    Door 26 - Mech Wallpaper
    The twenty sixth day in the MWLL calendar was in the shape of a desktop wallpaper showing off one of the mechs in the mod. Allegedly 75% of the devs are using it as their desktop wallpaper; check it out below.




    Door 27 - InGame Screenshot
    Day #27 saw the release of another ingame screenshot, this time focussing on the map ToA_ClearCut where a group of Shivas is attacking an enemy patrol group.




    Door 28 - "Proof" Screenshot
    In an effort to quell the rumours that there were glowing rings on weapons and vehicles in the mod, the team have posted an ingame screenshot to clear up the rumours; this is shown below.




    Door 29 - ToD Images
    Another image of the map ToA_ClearCut was used as the calendar window for day 29, this time showing off the beautiful day/night cycle created in the level.




    Door 30 - InGame Screenshot
    The thirtieth calendar window saw an image that showed off a vehicle fight between two Demolishers (an intended mistake).




    Door 31 - InGame Screenshot
    The last window in the 2008 calendar shows off a combat scene on a Solaris Aerna maps entitled Extremity.




    Door 32 - Day/Night Cycle
    Finally, to kick off the new year, we've got a video that shows off the atmospheric day/night cycle over ToA_ClearCut.


    Door 33 - InGame Screenshot
    The second new year update involved a screenshot of an Inner Sphere Patrol group walking the streets with a group of Clan elementals trying to remain undetected.




    Door 34 - New Mech Renders
    New models were the subject of Door 34, involving a Mech entitled the Inner Sphere Awesome. The screenshot displays the currently 4 different variants of this Assault class Mech.




    Door 35 - Vehicle Images
    The most recent window in the MWLL calendar involved the currently four variants of the heavy battletank of the Inner Sphere - the Demolisher.




    To see more updates and media from the team, check out the blog on their website here.

    Related Links:
    - Offical Site: MechWarrior: Living Legends
    - Forum Thread: MechWarrior: Living Legends - December Newsletter!!
    Quelle: http://crymod.com/thread.php?threadid=42030
    Geändert von ZaCXeeD (05.01.2009 um 15:22 Uhr)

  10. #30
    Professional Avatar von Willy
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    Danke, aber binde mal bitte das Veoh-Video richtig ein, d.h. knall einfach den normalen Link hin.

    Edit by Crysis2142: War mal so frech und hab das gemacht

    Edit: Wenn ich mir selbst ein "Danke" geben könnte, würde ich es tun.
    Geändert von Willy (05.01.2009 um 15:47 Uhr)

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