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Thema: CryENGINE® 3 - Sammelthread

  1. #1391
    Semi Pro Avatar von hyper.aN#
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    ich denke das steam bei SteamOS nur einen forced Steam BigPicture Mode start und auch nicht ohne weiteres (aber denn noch ) verlass bar macht, dazu kommen noch grafik tweaks und besondere treiber, mehr bracht steam auch nicht machen. ein geschlossenes system mit riesiger einzigartigkeit wollen sie ja auch nicht, alles was auf Linux ubuntu läuft läuft 1000% auf SteamOS, immerhin haben sie ihren Client ja auch auf Ubuntu gebracht

  2. #1392
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    Zitat Zitat von Masterside Beitrag anzeigen
    Lass mir doch meine Vorstellung man xD
    ^^ Die würden sich ja selbst ins Bein schießen wenn sie es erst für Linux ankündigen und es dann als proprietäre Software veröffentlichen

  3. #1393
    Semi Pro Avatar von hyper.aN#
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    Standard New CRYENGINE Documentation Live

    Neue Doc's sind online
    We're very excited to announce that the new, official CRYENGINE documentation portal is now live and ready for your consumption! With over 800 articles, its our biggest, most thorough collection of CRYENGINE information to date and you will have direct access to articles the instant they're updated or added.

    The new portal is also built on the latest (almost) version of Confluence, meaning that it's much nicer to use and more feature-rich. Our aim in building this new portal was to keep it as close to vanilla as possible, making it easier to keep up to date so that you always have the best experience possible when reading CRYENGINE documentation.

    When you visit docs.cryengine.com, you'll be automatically directed to CRYENGINE Home, the home page where you'll find the core information about the CRYENGINE SDK. Versions, release notes, system requirements and very-first steps to get you started. At the bottom of the home page you'll find an "Updates" list that spans all Spaces of the documentation. So keep an eye out here for the latest updates and additions to documentation.

    The Sandbox Manual, most of you will probably be fairly familiar with. This section covers pretty much every aspect of the Sandbox toolset. From entity descriptions, to flow graph use, to animation tutorials, if it's available within Sandbox, you should find information on it here. You should also note that at the bottom of each space, you'll find a bit of text saying "Click here to expand...". Clicking this will display a list of recently updated/added documentation, specific to this Space. So, if you're looking for updates to Asset Creation documents in particular, check at the bottom of the Asset Creation Guide space.

    Hopefully you'll also notice that the Technical Documentation and Scripting Manual sections have also grown a bit as well, 41 new articles to be precise! And last but certainly not least, the CVar documentation has also been updated to the absolute (today's!) latest version and we've also established a workflow to make sure that this doesn't get left behind again. One trick we did with the CVar documentation space is that it is marked as "Archived", meaning that it won't automatically be included in search results (often polluting result when the user doesn't want it). You can include this section in your searches by checking the "Included archived spaces" checkbox on the search page.

    Of course, with any new system, we expect there may be some glitches that are still yet to be found and ironed out but we wanted to make sure that the system was as good as it could be for launch, so we apologize for the delay in getting these docs to you, especially those which cover the latest features in CRYENGINE 3.5! We of course continue to welcome your feedback on the documentation here: CRYENGINE Documentation

    - Crytek

  4. #1394
    Semi Pro
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    jo, danke für die info, ich habs gestern auch schon im CryEngine 3 Free SDK gepostet.

    da fehlt ja dann eigentlich nur noch der source code. ^^

  5. #1395
    Semi Pro Avatar von hyper.aN#
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    ich denke mal das wird mit dem nächsten Update nach geliefert
    wobei das ja nur der game Code ist
    der shader code wird vermutlich trotzdem nur für Lizenzpartner sein
    ich finde zumindest einen cell shader könnten sie uns geben

  6. #1396
    Professional Avatar von NeoSephiroth
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    Zitat Zitat von hyper.aN# Beitrag anzeigen
    ich denke mal das wird mit dem nächsten Update nach geliefert
    wobei das ja nur der game Code ist
    der shader code wird vermutlich trotzdem nur für Lizenzpartner sein
    ich finde zumindest einen cell shader könnten sie uns geben
    ein cell shader wäre so ziemlich das sinnloseste was sie uns bei einer neuen sdk version geben könnten....

  7. #1397
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    ich denke/hoffe auch das er mit dem nächsten update kommt, und cell shaders hätte ich auch gerne für die CE.

    @Neo
    warum???

  8. #1398
    Professional Avatar von NeoSephiroth
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    Zitat Zitat von Mr.H0n$3L Beitrag anzeigen
    ich denke/hoffe auch das er mit dem nächsten update kommt, und cell shaders hätte ich auch gerne für die CE.

    @Neo
    warum???
    Weils 10000 andere Sachen gibt die wichtiger sind als Cell Shader um die Engine nach vorne zu bringen.

  9. #1399
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    Schreibt euch doch selber n Cell Shader :P

    Die Source hat ja Roberts geliefert

  10. #1400
    Semi Pro
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    Avatar von Mr.H0n$3L
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    darf man das denn so einfach?

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