Ok danke!
Da steht das über ihn:
Hallo, ik ben Max, ik ben 24 jaar en heb Informatica gestudeerd. Ik vind het leuk om mensen in de maling te nemen. Mijn geniale ideeën zijn verfilmd en zie hiernaast het resultaat. Inmiddels zijn er al verschillende filmpjes in omloop en ik heb ze zelf op YouTube geplaatst. Daar zijn ze al meer dan 9.000.000 keer bekeken en ik krijg ook veel leuke reacties.
Door anderen zijn de filmpjes ook op andere populaire sites gepost, zoals op www.tweakers.net, www.fok.nl, www.sargasso.nl, www.lachvandedag.nl. Ik heb zelfs met mijn grappen de tv gehaald. Editie NL van RTL 4 heeft het NS filmpje getoond. Wil je de aflevering nog zien, zie hiernaast het resultaat. Toen Editie NL erachter kwam dat ik nog andere leuke filmpjes op Youtube heb staan, hebben ze het filmpje van het openen van de brug de volgende dag in de uitzending laten zien. Daarnaast ben ik bij Jensen geweest om mijn verhaal te doen over de filmpjes.
Inmiddels heb ik echt een ludiek idee bedacht en uitgevoerd. Ik heb het voor elkaar gekregen om via een ‘virusje’ de autocue van Editie NL te voorzien van aangepaste feed. Deze truc heb ik toegepast op een uitzending van Editie NL. Kijk snel naar het filmpje en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
De prijsvraag is inmiddels afgelopen en de winnaar is bekend! Wil je weten wie de Wii gewonnen heeft klik dan snel hier.
Ik ben werkzaam bij Info Support waar ik natuurlijk niet mijn dagen alleen maar vul met mensen in de maling nemen, ik ben software ontwikkelaar in .NET. Ik heb mijn studie Informatica bij Info Support afgerond met een erg leuke en uitdagende afstudeeropdracht. Als je op zoek bent naar een opdracht, dan moet je zeker bij onze afstudeeropdrachten een kijkje nemen. Wil je je aanmelden voor het afstudeertraject, mail dan je CV met korte motivatie naar recruiter.nl@infosupport.com.Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marieke Keurntjes afstudeercoördinator, te bereiken op tel. nr 06-26872760 of Pascalle Hijl, afstudeercoördinator, te bereiken op tel. nr 06-45378507.
Groeten Max
Kann das jemand übersetzten????![]()