Gehst in Steam auf "Spiele", "Call of Duty: Black Ops", rechtsklick, "Update-News anzeigen"
Danach rechts auf "Product Updates"
(Funktioniert nur mit Black Ops, nicht mit Black Ops Multiplayer...)
Druckbare Version
Hab ich mir btw. gebastelt. ^^
http://www.abload.de/thumb/img_0826yanj.jpg
Gestern kam der Patch 1.04 für Konsolen raus und wenn man so durch die Foren schaut, liest man , dass die PS3- Version total bescheiden läuft, seit dem Patch.
Ich hoff das es beim PC-Patch nicht so sein wird, der soll ja auch noch diese Woche erscheinen .
Ich frag mich nur, was die für einen Schei** programmieren, dass es sogar auf PS3 total beschi**en läuft . :roll:
Nein, ich hab das Spiel seit dem 9.11. hier liegen und konnte den SP noch gar nicht spielen, den MP höchstens 2-3 Stunden, weil es keinen Spaß macht, wenn es ruckelt und nach 10-20 Min das Bild einfriert.
So wie mir gehts auch einigen anderen Leuten, wie man dem Steam- und COD-Forum entnehmen kann, da hagelts nur noch Beschimpfungen usw :lol:.
Meine letzte Hoffnung ist der Patch, der diese Woche erscheinen soll, wenn der nichts hilft, hab ich 52€ umsonst ausgegeben und kann vielleicht dann mal Mitte 2011 COD BO spielen, wenn sies dann doch mal schaffen.
Eins ist sicher, ich rüste meinen PC nicht wieder auf, da hol ich mir lieber ne PS3, denn es werden ja eh nur noch alles Spiele für Konsolen optimiert usw. da zahl ich lieber 250-300 € für ne PS3 und kann alles ohne Probleme zocken, als das ich 500€ in meinen PC investiere und dann sowas erlebe wie COD BO.
Du könntest auch auf Alterops warten, die optimieren das sicher besser als die eigenen Entwickler. xD
Nimm das!:p
http://www.abload.de/img/cimg0022yes5.jpg
Ah wie geil :D
Leider bin ich bei sowas nicht besonders kreativ, deswegen hab ich nach inspirationen gesucht und hab jetzt den look of disapproval ಠ_ಠ
Update ist da !!!
je 65 MB ...
Changelog:
Black Ops Rcon Tool:
- Improved threading performance on computers with only 2 cores.
- Additional performance optimizations
- Added an option to pre-cache all shaders during load time. This fixes hitching related to shader compiling on some video cards when viewing an area of the map for the first time.
- Fixed random freezes in certain computer configurations.
- Allow Team Change on Ranked servers when it does not unbalance teams (this is a server admin option).
- Allow Team Change grace period at start of match (server admin option).
- Added 4 more reserved slots (server admin option)
- /connect
- Improved quickmatch results (server side change)
- Fix for watching films through Combat Record
- Fixed compassSpectatorsSeeEnemies exploit
- Fixed 3rd person fov exploit
- Fix for infinite supply drop exploit.
- Fixed crosshair flickering when stereo is active.
- Various spawn improvements
- Various sound improvements
- Fix for Zombies - Teammate shadows not displayed properly.
- Fix for radar not staying on in One in the Chamber when it should.
- In a Domination match, the Position Secured medal is no longer delayed.
- 'Hardened: Equipment Shot' Challenge can now be completed by destroying a 'Camera Spike'.
- Fix for choppy final killcam in dedicated servers.
- Various map glitches fixed.
- Weekly and Monthly leaderboards will now track all kills, deaths and assists properly (All Time leaderboards were not affected by his)
- Added mixed hardcore playlist
- Added mixed barebones playlist
- Added 12 player versions of all playlists
- Reduced timeout values. Connect (or failure to connect is faster).
- Added all white-listed dvars for Ranked and Unranked. Admins have rcon access to ALL available dvars.
- Added Settings and Console tabs for Ranked servers.
- Fixes a bug where the "Server" tab doesn't update values when connecting to a new server.
- Added version number to the title bar.
- Fixed a bug where UI state didn't persist after switching to another server.
- Added "disconnect" button.
- Fixed map "set" to not use admindvar.
- Changed all dvars which could be possibly float, to float. Mostly these are time-type dvars.
- Fixed bug where entering a value of zero for Message Duration would cause a unhandled exception error.
- Truncated all message fields to 140 chars.
Hm....
Das Stottern ist fast weg, aber je länger ich spiel, desto mehr ruckelt es.
Und nach ca. 20 Minuten friert das Bild immer noch ein.
Herrlich.
Kann mal bitte jemand das Büro der Entwickler sprengen, die sind nämlich nicht in der Lage was funktionierendes herzustellen.:evil: