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Thema: Rage - ID Software

  1. #261
    Prophet Avatar von Sensman
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    Warum sollte es nicht? Fallout 3 zum Bleistift läuft alles max. perfekt und hat Bump/Normal und Surfacemaps.

    Ich frag mich aber viel mehr woher Leute das wissen her nehmen das Konsolen gerade mal Half-life 2 auf ultralow mit kleinste Auflösung abspielen können obwohl diese sich garnicht mit Konsolen beschäftigen.
    "I stopped fighting my inner Demons... we're on the same side now."

  2. #262
    Semi Pro Avatar von OWND
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    Zitat Zitat von Ovomaltine Beitrag anzeigen
    Ich denke schon das es auf max mit einer GTX 285 läuft, allerdings ohne aa und max auf 1680x1050


    MFG
    Ovo
    Das hat man bei Crysis auch gesagt. Lieber vorsichtig bei so welchen argumenten
    Es reicht! - Wir sind hier in Deutschland!


  3. #263
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    Zitat Zitat von Link93 Beitrag anzeigen
    Blablabla über belanglose Rechtschreibfehler kann sich jeder aufregen wenn er keine argumente mehr hat. Keiner kann perfekt schreiben.

    Egal, pff toll was nützt mir ne ub0r grafik wenn ich nen Mords PC brauch? (von heutiger sicht)

    Achja Grafik, wieder mal pfff mir macht ein Far Cry 1 mehr Spaß als ein CoD4.
    Aber anscheinend sind hier ein paar Grafikhuren dabei.

    E.: Wieso zum teufel bist du immer so "Böse" zu anderen Usern?
    Ich ärgere eigentlich nur dich.
    Den Meldenbutton kannst du natürlich auch benutzen.

    Und lesen hilft:
    Das Spiel soll auf 60 Frames laufen, sowohl für die X360 als auch auf der PS3.
    Letzteres hatte Probleme die aber beseitigt wurden.

    Man braucht keine GTX2666664880 damit es anständig läuft.
    Mit eine Mitteklasse Karte wie die HD4870 wird es auch geschmeidig laufen !
    ID ist nicht Crytek !
    Geändert von Baggibox (17.08.2009 um 23:39 Uhr)

  4. #264
    Petrograd Developer Avatar von TheMegaMaster
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    Zitat Zitat von Baggibox Beitrag anzeigen
    Ich ärgere eigentlich nur dich.
    Den Meldenbutton kannst du natürlich auch benutzen.
    Du bist ganz schön eingebildet geworden, seit du ein paar Palmen, Steine und Gräser nebeneinander setzen kannst.
    Aaaber ok, ich misch mich da nicht ein.

    Ontopic:
    Im Vergleich mit Genregegner Fallout 3 gefällt mir Rage vom Stil und der Grafik her besser. Fallout 3 punktet aber mit dunklerer Athmosphäre.

  5. #265
    VIP Avatar von xeonsys
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    von der Rage live Demo auf der Quacekon

    "I was at QCon this year and very excited to see both Brink and RAGE demos. Here's my take on RAGE:

    Gorgeous graphics. I've never seen an outdoors desert vista done so well. Beats Crysis easily. Didn't see any foliage or jungle scenes, of course, but the level of geometric and or texture detail is mind-boggling. Humans are done better than any id game... still not convinced they top other developers, though. Sounds are nice and pack a punch when they should.

    Explosions are fantastic and I really like the lightray-type blur effect that occurs at the instant of detonation. Voice acting seems to be up a notch from earlier releases... at least, in the short bits of gameplay I saw. I really wanted to see more physics interactions but there wasn't much opportunity. They did show a nice maneuver where Tim shot the planks off of a crate to expose his enemy hiding behind it. That got a good laugh and applause from the audience.

    There are definitely moments where they send 3-6 weak enemies at you at once and you have a LOT of fantastic tactical choices. Tim showed off the "exploding remote control car" mission for the most part and he used a nice array of stealth, explosives, gadgets, turrets and light arms to take down enemies. You'll have some options beyond run-n-gun, which is nice. I didn't see much in the way of alternate paths, though.

    Things still missing or less than wonderful after all these years (stuff id should know better about by now):

    - Foliage pop.
    - No vehicle entry/exit animation.
    - No "catch" animation when using the boomerang.
    - Parts didn't seem to fly off of the vehicles much... they just sort of blew up in a canned, albeit gorgeous explosion animation. This is a HUGE mistake in my opinion, considering all that can be done with vehicle damage these days. Burnout Paradise, GTA 4, etc. are fantastic in this regard. I expect the same from Rage. My hope is that they just aren't done with that part yet.
    - Loading times... a bit high and there's just a screenshot with some info while you wait. I'd love to see them adopt a COD4 loading scheme where a briefing or video played while the rest of the assets loaded.
    - AI was dumbed down for the console. Not sure if Tim was playing w/ God mode or what, but they never seemed to hit him when he was driving. That, or there's not enough visual feedback when you get hit while driving.
    - Two of the enemies are reskinned Doom3 holdovers: There's an imp-like mutant that throws fireballs from its hand and a Commando Zombie-like boss with a tentacle arm that stretches out to whip you. Not really a bad thing, but a bit obvious and lacking imagination, in my opinion.

    Sadly, there won't be any video 'til maybe after GamesCom... We were planning to stream the thing to the masses but they squashed that idea; you could barely take stills in there."
    http://www.doom3world.org/phpbb2/vie...p?f=84&t=23030
    Summer 2010


  6. #266
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    Achtung hier kommen 1:1 Bilder !





    Ich brech gleich weg !
    Das ist der Grafikknaller !

  7. #267
    Semi Pro Avatar von Lobos
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    wow sieht nicht schlecht aus

  8. #268
    Professional Avatar von chicken
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    joar vom Pc

  9. #269
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    Zitat Zitat von chicken Beitrag anzeigen
    joar vom Pc
    Von wo weißt du das ?

    Naja alles wird doch darauf programmiert...

  10. #270
    Prophet Avatar von Sensman
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    Wow!

    Wahnsinn.... aber die Steine sind flach wie ein Brett.
    "I stopped fighting my inner Demons... we're on the same side now."

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