Grüß euch,
Da ich langsam schon einige Sachen gemacht habe und immer wieder Fragen hab die sich allgemein halten, fasse ich mal all meine Werke in einem Thread zusammen. Wer Englisch bevorzugt, kann sich die Dinge dann auch auf Crymod durchlesen.
Neuneuneuneuneu!!
MP tutorial:
http://forum.fantasyhaze.com/index.p...ad&postID=2877
Zu beginn als Platzhalter ein kleines Video was ich gerade fertig gemacht habe :P
http://www.youtube.com/watch?v=MK8VURZn19U&fmt=22
und ein weiteres
http://www.youtube.com/watch?v=UIVRIo24mOA&fmt=22
könnt mir ja Comments machen, feedback geben, whatever!
2.)
Des weiteren würde ich gerne wissen welche Tutorials ihr bevorzugt:
Die Umfrage gibts es, da ich ja bereits einige Helferlein erstellt habe und mich interessiert, was denn eigentlich bevorzugt wird.
Ich selbst steh mirs mehr auf Fertige Files mit Kommentaren und in Englischer Sprache (Zwecks der sowiso Englischen Entwicklungsumgebung)
Assets
X900 Crybusters Weapon:
http://crymod.com/filebase.php?fileid=3051
Tutorials
[Video Tut] Custom mp Objekte in eigenen mp level:
In Crymod Tutorial Database
Feedback - Deutsch
HQ-Download - German
Examplemod Tutorial:
http://crymod.com/filebase.php?fileid=1695&lim=0
FMOD Tutorial:
http://crymod.com/thread.php?threadid=30980
Crysis Wars TIA Maps/Server/Autodownloader Tutorial:
http://crymod.com/thread.php?threadid=37003
Is your map Online/Lan playable:
http://crymod.com/thread.php?threadid=28268
Original CvarGroups - Crysis Wars - All
http://www.mycrysis.com/filebase.php?fileid=9422
Original CvarGroups - Crysis - All
http://www.mycrysis.com/filebase.php?fileid=9421
Original CvarGroups - Warhead - All
http://www.mycrysis.com/filebase.php?fileid=9420
WIP Tutorials:
Alien / Custom Monster based on Alien Tutorial:
Visible Areas - How to use them properly:
Materials and they way to war:
Difference between Crysis/Wars/Warhead:
Examplemod_2 - tight and soft:
Custom Music - The Sound of Life:
Modifications
Crybusters Mission I:
http://crymod.com/filebase.php?fileid=2826&lim=0
Examplemod:
http://crymod.com/filebase.php?fileid=1695&lim=0
WIP MODs:
Crybusters Mission I - Warhead port
http://forum.fantasyhaze.com/index.p...ard&boardID=48
Crybusters Mission II
http://forum.fantasyhaze.com/index.p...ard&boardID=48
Examplemod II
C.O.W.S.
http://www.crymod.com/thread.php?threadid=41181
EA-CT (Electronic Arts Community Team)
EA-CT Award:
http://www.crysisnews.de/inhalt-page...08,2,3393.html
An dieser Stelle möcht ich mich mal herzlich bedanken an alle vom EA-CT ist wirklich eine tolle Sache, kann nur jedem Modteam raten beizutreten
Crymod.com / Mycrysis.com
db-support and staff:
Gut dabei zu sein, das ermöglicht einfach das aktive mitarbeiten in einer der besten (wenn auch nicht immer einfachsten) Modding Community die es Am Shootermarkt gibt
University of Applied SciencesChipmunk Physics Engine port project:
Physics-based games are easy to understand, yet hard to master and very appealing to the general public. Recent examples are “World of Goo” or “Crayon Physics”.
The aim of this project was to port an open source 2D physics engine to Symbian OS by using the OpenC / OpenC++ / RGA standard libraries available on this platform. An example for a game engine would be Chipmunk ( http://wiki.slembcke.net/main/published/Chipmunk ). The ultimate goal would be to create a physics-based game on the phone, where the user can interact with the environment by drawing new objects.
http://forum.fantasyhaze.com/index.p...ad&postID=2862
SlidersEdge && SlidEscape:
Many application on mobile phones use keys to navigate throught menus and game areas. This is not very good to handle on mobile phones. However there are many possibilities to use other technics to navigate. One of them is the use of Acceleration sensors.
The aim of this project was to create a new sensor based game wich implements a totally new and inovative gameplay. We did it an produced a new Engine which uses the acceleration sensor in a perfect way on the technic side and on the gameplay side.
http://forum.fantasyhaze.com/index.p...ad&postID=2906
auch hier im Forum:
http://crysis.4thdimension.info/foru...d.php?p=309554
Crysis Flash:
A Crysis Flash game. It's a community project and was basically created by me.
http://crysis.4thdimension.info/foru...929#post335929
Infos? Du hast Fragen/Anregungen/Feedback -> einfach hier im Thread posten
lg,
-db




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