Seite 1 von 6 123 ... LetzteLetzte
Ergebnis 1 bis 10 von 58

Thema: Black Mesa a Mod for Half-Life and BM

Professional Avatar von Sir Lolz

Standard Black Mesa a Mod for Half-Life and BM

Black Mesa is the Half-Life 2 total conversion of the original Half-Life game. Utilizing the Source engine and its endless array of possibilities and powers, Black Mesa will throw you into the world that started the Half-Life continuum and introduced Gordon Freeman to the world as a gun-toting, bullet-dodging Ph.D. in Theoretical Physics.
    Black Mesa was built and founded on the principle that Half-Life: Source did not do the original title enough credit, regardless of the true intentions laid out with the release of Half-Life: Source by Valve Software. Subsequently in November 2004, Black Mesa was founded and set out to reconstruct the original title, giving it the new environments, models, and abilities it deserved on the Source engine. This total conversion will not require Half-Life: Source installed on your system to play, only a legitimate and working version of Half-Life 2. At the present time, Valve Software is not associated or involved with the development of this project.

Here is a small list of planned features of Black Mesa:
    • * Redesign and overhaul of all 18 chapters, the hazard course and deathmatch levels of the original Half-Life and Half-Life DeathMatch games.
      * Models now take advantage of increased polycount limits and normal mapping technology making deadly opponents and friendly coworkers appear more real.
      * A completely original soundtrack and music library bringing Half-Life's themes and feelings to life in the new sounds engine built into the Source Engine.
      * Artifical Intelligence that will hunt you by sight and sound.
      * Normal, bump and specular maps built into textures giving flat surfaces a new, more dynamic look.
      * Co-operative mode, allowing you and your friends to play through Black Mesa together.
      * The entire cast and characters that the world fell in love with more beauty than ever before, bringing truth to the saying, "if looks could kill..."
      * A multiplayer mode allowing for deathmatch and team deathmatch experience with the complete Half-Life 1/Black Mesa Aresonal at your disposal.
      * A priority on gameplay and immersion factors such as sounds, functionality and interaction.
      * Built by developers who's passion is seen through the quality of their work.
    This mod is not dead, we are still hard at work on it.

Ich freue mich riesig drauf hier findet ihr oben auf der Seite Screens:
    http://www.moddb.com/mods/4384/black...-shot#imagebox

Update:

Zitat Zitat von Shooterplanet

Schon seit einiger Zeit befindet sich eine vielversprechende Modifikation für den Sci-Fi-Shooter Half-Life 2 namens "Black Mesa" in der Entwicklung. Das Game wird ein komplettes Remake des Ego-Shooter-Klassikers Half-Life aus dem Jahr 1998. In bester Source-Engine-Optik könnt Ihr also das erste Abenteuer von Gordon Freeman neu erleben. In einem ersten Trailer bekommt ihr schon jetzt einen guten Eindruck davon, was die Hobby-Coder so alles drauf haben. Erscheinen soll Black Mesa 2009!

Zum Video-Download... (104 Megabyte)
    Geändert von Sir Lolz (09.12.2008 um 17:49 Uhr)
    Intel Core 2 Quad 8200 @ 3,3 GHz | EVGA GTX 570 | WD 1,5TB | 8GB DDR2 Quimonda; Samsung | ARLT 750W |

Prophet Avatar von Sensman

Standard

YEAH! Half-life 1 mit half-life 2 grafik und Co-op! \o/ wuhuuuu!
    "I stopped fighting my inner Demons... we're on the same side now."

Gesperrt

Standard

boah das ist ja krassogeil !!^^

Half - Life 1 war ein GötterGame ! Das ganze jetzt mit einer verbesserten Version wird nochmal mehr spass machen....

Standard

Zitat Zitat von Baggibox Beitrag anzeigen
    boah das ist ja krassogeil !!^^

Half - Life 1 war ein GötterGame ! Das ganze jetzt mit einer verbesserten Version wird nochmal mehr spass machen....
    Ja,und di Zombie die sehen am geilsten aus finde ich!
    Intel Core 2 Quad 8200 @ 3,3 GHz | EVGA GTX 570 | WD 1,5TB | 8GB DDR2 Quimonda; Samsung | ARLT 750W |

Gesperrt

Standard

Wow, ich hab eben gerade den Teaser auf der Seite entdeckt, schaut euch den unbedingt an, der haut sowas von rein !

Professional Avatar von Predator

Standard

hab ihn auch gerade gesehen. Sieht echt geil aus vorallem der Staudamm am Schluss.
    echt geil freu mich auf den co-op mod
    .................................................. .........
    mir fällt nix ein^^

Standard

Update in #1
    Geändert von Sir Lolz (09.12.2008 um 17:43 Uhr)

Standard

o.m.f.g. ist der Trailer GEIL!
    Wenn sie das hinkriegen dann ist das für mich wie ein neues Game ohne Preis^^
    sehr geil gemacht.

Was braucht man eigentlich als Vorlage? Half Life 2?
    mir fällt nix ein^^

Prophet Avatar von Sensman

Standard

Zitat Zitat von Predator Beitrag anzeigen
    o.m.f.g. ist der Trailer GEIL!
    Wenn sie das hinkriegen dann ist das für mich wie ein neues Game ohne Preis^^
    sehr geil gemacht.

Was braucht man eigentlich als Vorlage? Half Life 2?
    Jap............
    "I stopped fighting my inner Demons... we're on the same side now."

Standard

zu geil

Von mir aus würds nichts machen wenn die dafür Geld verlangen würden......... was fürn Glück dass es ein Mod ist^^
    mir fällt nix ein^^

Seite 1 von 6 123 ... LetzteLetzte

Stichworte