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Thema: Beyond

  1. #1
    VIP Avatar von xeonsys
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    Standard Beyond

    Summer 2010


  2. #2
    Prophet Avatar von SplitTongue
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    Also optisch find ich's jetzt schon Bombe !
    Mal sehn ob's ähnlich ausgefallen wird wie Heavy Rain.

  3. #3

  4. #4
    VIP Avatar von xeonsys
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  5. #5
    Professional Avatar von Hamers
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    Hoffentlich kommt das bald als HD Video, denn auf diesem Screener konnte man fast nichts vom Spiel hören.
    Ansonsten sieht es aus wie Heavy Rain vom Gameplay her, aber mit einem Twist in dem Aspekt, dass man scheinbar 2 Seelen vollkommen frei steuern und damit die Umgebung und Personen manipulieren kann, was ziemlich cool aussieht.

    Da ich Heavy Rain mochte, werde ich wohl auch hier zuschlagen.

  6. #6
    Professional Avatar von Hamers
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    Noch ein paar schöne HighRes Ingame Screenshots:











    Und ein paar "Plakate" :










    Auch einige Previews wurden nun veröffentlicht nach der E3:

    Of course, because of the game’s open-ended nature, none of these combat actions need ever take place. Aiden, controlled by the SIXAXIS movement and analog sticks, can just as easily cause distraction or subterfuge as he can take over an armed Swat officer and open fire on his own team. That’s all up to players, and each decision will decide the direction the story will take. Combat may prove to be easier in some cases, but every scenario will have a number of different outcomes and will impact the game in a number of different, unforeseen ways. It’s up to players to decide whether Aiden is more of crazed animal-like spirit of jealousy, or is a loving and caring guardian for Jodie.
    http://mediakick.org/2012/06/08/beyo...s-can-do/34314

    Soon thereafter, the demo ended and Cage told everyone in the room exactly what fans of Heavy Rain want to hear. At any time through any of those sequences, any number of things could have happened. Jodie could have escaped, but in different ways. She could have made it only so far. She may have even been arrested. Like Heavy Rain, Beyond: Two Souls never ends with a game over screen. Choices, actions and repercussions are permanent, and they’ll have very real implications as your version of the story unfolds. Cage describes this system as one that allows you to “succeed or fail to different extents,” creating plenty of “gray area.”
    http://www.ign.com/articles/2012/06/...to-a-new-level

    However, at first glance, the action looked just like anything you would see in Heavy Rain. The button prompts appear in the same fashion and are just as reaction based as before. There’s one big difference though – we were told that the entire scene was interactive. That’s right, you can actually move the player around and make the escape for yourself. The characters in Beyond are not controlled by a cutscene, but the animations are so seemless you can’t even tell unless you were actually playing it for yourself.
    http://www.thesixthaxis.com/2012/06/...dreams-beyond/

    David Cage erklärt, dass er die actionlastigen Szenen bewusst für die Präsentation gewählt hat, um ein Gegengewicht zum ruhigen Trailer der Pressekonferenz zu schaffen - und natürlich, um eindrucksvolle Bilder zeigen zu können. Das Spiel soll beides abbilden: Ruhige Momente wie man sie auch aus Heavy Rain kennt sowie hektische Kämpfe und Verfolgungsjagden. Außerdem soll man die Welt recht frei erkunden können.
    http://www.4players.de/4players.php/...7/0/index.html
    Geändert von Hamers (08.06.2012 um 21:28 Uhr)

  7. #7
    VIP Avatar von xeonsys
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    release Oktober 2013
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  8. #8
    Professional Avatar von Aerox
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    für PS3 oder auch für PS4??

  9. #9
    VIP Avatar von xeonsys
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    Geändert von xeonsys (21.03.2013 um 16:39 Uhr)
    Summer 2010


  10. #10
    Prophet Avatar von SplitTongue
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    Screenshots ungeschönt: http://www.gamersyde.com/pop_images_...s-21701-1.html

    Ganz so schön wie die HiRes-Shots weiter oben sieht's zwar nicht mehr aus, aber immer noch gut (der Schnee gefällt mir besonders)

    Concept Arts: http://www.gamersyde.com/pop_images_...s-21702-1.html

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