Ergebnis 1 bis 10 von 28

Thema: Lichdom: Redeemer [CryEngine]

Hybrid-Darstellung

Vorheriger Beitrag Vorheriger Beitrag   Nächster Beitrag Nächster Beitrag
    Professional Avatar von spYder

Standard

Sieht ja wirklich spitze aus. Ist das Team vorher nur im Modding-Bereich tätig gewesen oder haben die schon irgendwelche Standalone-Releases?

Semi Pro
    PotW Gewinner: 2

Standard

@spYder
    hab das mal von der xaviant zitiert.

Zitat Zitat von Xaviant
    Formed in 2007, Xaviant is a self-funded studio comprised of 50+ passionate and skilled developers dedicated to one mission - creating AAA games that you can “feel”, not just play. Backed by a handful of renowned technology partners such as Crytek, Autodesk and AudioKinetic, we have all of the experience and all of the technological support to make our mission a reality. Our road is risky, but that just fuels our passion. We have no safety net - we have only the strength of our ideas, our desire to succeed, and the unfettered creativity of those not bound by unspoken agendas. We urge you to come with us on our creative journey, and lose yourself in the games we create.
    http://xaviant.com/index.html

Professional Avatar von masterkiller7

Standard

Ich werde mir das Spiel man antun, hoffentlich kann man viele zauber erstellen und auch individuelle.
    Intel core 2 Duo E8400 @ 3,0 Ghz
    MSI P35 Neo
    4096mb G-Skill DRR 2 1066 mhz
    Sapphire 4870 512 GDDR5

Semi Pro Avatar von Maccake

Standard

Wenns bei Steam mal für nen Fünfer erhältlich ist werde ich es mir auch mal holen, aber ich erwarte da nicht zu viel. Im besten Falle ist das Gameplay kurzweilig, aber Storytechnisch würde ich mir jetzt nicht so viel erhoffen.

Stichworte