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Thema: Project Trico

  1. #11
    Semi Pro Avatar von ratze
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    Zitat Zitat von OWND Beitrag anzeigen
    Schaut ein wenig Schwul aus das Game ^^
    Das ist meine meinung dazu
    Ich hab' bisher noch nie ein "schwules Game" gesehen, aber naja... es gibt immer ein erstes Mal.
    Wenn man mal bedenkt, was die Leute von God of War 3 innerhalb weniger Monate an der Engine verändert haben, dann wird der heutige Stand des Spiels bestimmt noch ne Ecke besser ausschaun... ein wenig Antialiasing und die Sache kann von mir aus so bis zum Release bleiben, Grafik war bei deren Spielen sowieso nie wirklich wichtig.

    PS: Konnte letzte Woche endlich mal Shadow of the Colossus anspielen, und bin wirklich begeistert. Irgendwie hat es Team Ico geschafft, das selbst die ruhigeren, vermeintlich öden Passagen, wirklich spannend geworden sind.

  2. #12
    Prophet Avatar von Link93
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    http://www.youtube.com/watch?v=RX2MVZPqTi0&fmt=22

    Ich weis nicht wie man sowas stimmiges und einfach meisterhaftes nicht gut finden kann. Sowas ist einfach nur perfektion in Sachen Ambiente.
    ¿tsnos saw ,rutangiS

  3. #13
    Prophet Avatar von Link93
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    Famitsu has a four page feature on The Last Guardian. It apparently includes a demo play session along with an interview of Fumito Ueda.

    Here's some of the info that has leaked out of the feature:

    - You initially can't communicate with Torico, so he'll quickly fall asleep.
    - Torico can't eat everything. If he eats something he doesn't like, he'll spit it out.
    - The game uses a collision system with similar capabilities to that of Shadow of the Colossus.
    - Even if you're caught by the guards that fill the dungeons, the game doesn't immediately end.
    - Torico may have a life gauge.
    - They're currently looking into the possibility of showing gauges to support the player -- this is one area that Ueda is worrying over.
    - In its impressions of the game, Famitsu commented that it exceeded expectations -- it's -real that exceeds real.
    - Torico actions are very detailed -- down to the level of his reacting differently depending on the sound in the area.
    - The game uses a fake language
    - Famitsu commented that the boy main character's movements are also incredible. Ueda responded that when the boy approaches a wall, he will naturally extend his arms out, and as he approaches Torico, he will touch the creature. To show the feeling of existence for the characters, you need to show such actions that make it look like the character himself knows that there's a wall there.

    Ueda also talked quite a bit about the game's expressive and physical computation power.

    Regarding Team Ico's PS3 remakes, Ueda said that Shadow of the Colossus is amazing when you see it in 3D. For ICO, he said that they're remaking the opening scene.
    Neue Infos!

    Könnte jetzt jemand mal den Thread umbenennen?
    ¿tsnos saw ,rutangiS

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