Ergebnis 1 bis 10 von 128

Thema: [Crytek] Spooky Scenery Contest

Hybrid-Darstellung

Vorheriger Beitrag Vorheriger Beitrag   Nächster Beitrag Nächster Beitrag
    Co-Administrator Avatar von Kolga

Standard [Crytek] Spooky Scenery Contest

Introduction
    Welcome everyone! Halloween Is nearly upon us, and to help celebrate the holiday we’re giving you yet another chance to get your hands on some fantastic prizes! Anyone can enter to be in with a chance of winning.

This contest is all about scary atmospheres and spooky scenery. All you have to do is jump in game, or fire up the Sandbox2 editor and create yourself a really creepy scene, or capture an image from an already existing one. You can use any custom assets you want, just try and make it as scary as you can, and be sure to try and throw in some Crysis references. Then simply take a picture of the scene from the best angle in the best settings and post it in the entries thread. It's that simple!

The competition will run from Tuesday 28th October at 20:00 until 28th November at 20:00. The winners will then be announced shortly after that.

The Rules
    • Please post the pictures as an attachment in THIS correct thread.
    • Designs may not contain any extremely offensive material.
    • Content of the levels must remain relevant to Crysis, Crysis Warhead, Crysis Wars, MyCrysis.com or Crymod.com.
    • In the case someone does not follow the rules from above the Crymod/MyCrysis Staff Team will delete the contribution of this user.
    • Editing your post/design is allowed till end of the competition.
    • All scenes must be your own creations
    • Scenes may only be created using the Sandbox2 Editor.
    • Custom Assets/Textures and Materials are allowed.
    • Staff of Crytek, Crymod, MyCrysis or Crysiswarhead.com are not eligible to enter.
    • You can use existing levels to take the screenshot
    • You are also allowed to use images from in-game on either Campaign (Crysis/Warhead)

The Prizes!

1st Place
    An nVidia e-GeForce 9800GX2 KO Graphics Card, A signed copy of Crysis Warhead, Crysis Warhead Tshirt, Crysis Lanyard.

2nd Place
    A signed copy of Crysis Warhead, Crysis Warhead Tshirt, Crysis Wars Tshirt, Crysis Lanyard

3rd Place
    A copy of Crysis Warhead, Crysis Warhead Tshirt, Crysis Lanyard

Related Links:
    Post Your Entries Here!

- MyCrysis Team
    Wir wünschen euch viel Spaß und viel Glück bei dem neuen Crytek Gewinnspiel.
    greetings Kolga
    --> Lest bitte unsere FORENREGELN/FORUMRULES
    -> Ihr seid neu im Forum? Stellt euch doch der Community HIER vor!

Professional

Standard

Wollt ich auch grad posten
    Nice contest!
    Wer die Freiheit aufgibt um Sicherheit zu gewinnen, der wird am Ende beides verlieren.

- Benjamin Franklin

Gesperrt

Standard

Bin schon gespannt auf die ersten Bilder :P. Werde villeicht auch mitmischen^^.

Professional Avatar von eFFeCTiVe

Standard

Coole Sache! Wenn ich Ahnung vom Editor hätte, würd ich mich sofort an die Arbeit machen...

OT: An Halloween geistere ich mit nem Nanosuit rum, mach mich vor den Haustüren unsichtbar, klingel und sag dann: "Süßes oder Saures!"
    Muhahahaha

BTT: Haben die bei Crytek so viele T-Shirts und andere Sachen rumfliegen, dass die so viele Contests machen oder wie?

Da soll man also für den Contest Screenshots ausm Game machenoder Szenen im Editor, diese dann "halloweengerecht" bearbeiten und damit am Contest teilnehmen?
    Intel Core i7 950 @ 3,06 GHz||beQuiet StraightPower @ 650 W||3 * 2 GB 1333er Kingston DDR3-RAM||
    ASUS P6T SE||NVidia GTX 750 @ 1024 MB||Creative SoundBlaster X-Fi Xtreme Audio

Professional Avatar von Spay

Standard

Hallo kann das vielleicht Jemand auf Deutsch übersetzen
    Gigabyte Ga-965P-Ds4 / 2x Festplatten Maxtor 80Gb - 300Gb / 750Watt Netzteil / BFG 8800GT Oc2 / 4Gb MDT 800Mhz / Windows XP Pro 32Bit / 22``TFT Max:Aufl=1680x1050 / Core2Duoe6400 / Zalman9500 / Sharkoon Tower / SandBox2 Erfahrung FG/Cutscenen/FacialEditor+Sound/Vegetation/Solide/
    Effekte/

Co-Administrator Avatar von ZaCXeeD

Standard

jo echt nette Sache

wünche allen HQ Usern viel Glück die mitmachen^^

@warp

bei der news haste das falsche banner^^
    Edit by WarpSpeed: Ups, Danke für den Hinweis. Habe ihn ausgetauscht.

- Crysis2142

Professional

Standard

Ich versuchs und hoffe auch garnichts.^^

Professional Avatar von DrunkenMonkey

Standard

Ich hab eigentlich nicht so die Probleme mit engluisch, aber kann mir jmd sagen was die damit meinen:
    Content of the levels must remain relevant to Crysis, Crysis Warhead, Crysis Wars, MyCrysis.com or Crymod.com.
    ?

Ansonsten recht nette Sache, da werd ich sicher mitmachen und die Grafikkarte sieht ja auch net schlecht aus

Stichworte