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Thema: Huhn als Playermodel?

  1. #1
    User
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    Standard Huhn als Playermodel?

    is es möglich das ich das Hühnermodel für meinen Charackter benutzen kann?
    wenn ja wie?

    danke

  2. #2
    Semi Pro Avatar von Blue Dragon
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    würde mich auch mal interesieren wie man überhaubt ein anderes model zocken kann
    i7-3770k @Stock S1155 | MB ASUS P8Z77-V Deluxe | NV GTX 480 1536mb (ASUS)
    4x4096MB DDR3-1600 Corsair Vengeance | Windows 8.1 Pro 64Bit | Enermax PRO82+ 625Watt



  3. #3
    VIP Avatar von Pat21
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    Standard

    @ Hauba
    Du müsstest die Player-Modell-Datei durch die Datei des Huhnes
    ersetzen, aber es ist dann nicht gesagt, dass du das Huhn dann überhaupt
    siehst oder vlt ist es auch einfach zu groß. Weiterhin geht keine einzige
    Animation.

  4. #4
    Shock Illusion Studios Avatar von Nanobot8800
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    Standard

    Ich glaube, das hier könnte euch interessieren.

    Die Anleitung funktioniert nur mit menschlichen Models (also kein Huhn).

    Zitat Zitat von Bullettime @ Crymod
    Well here an small tutorial how to convert most of the characters to playermodels.

    1. open an character model that only contains attachments, for example
    objects/characters/human/asian/nk_soldier/nk_soldier_jungle_light_leader_04
    .cdf

    2. in the attachments tab remove all attachments. be sure there's no mesh left and save it as a new file. for example call it "newcharacter_fp3p.cdf"

    3. now find what character u like to use and open it. u can use almost anything, but sure that it has all animations on the body and seperate hands models and head.

    u can export all attachments u like together as an .atl file, or choose to manyaly pick different parts later.

    For example i used :
    objects/characters/human/us/officer/officer_caucasian_02.cdf


    4. finaly remove all attachments and save the body as an new file, for example call it "newcharacter_body.cdf"


    5. now open the "newcharacter_fp3p.cdf" and create a new attachment. give this "body" as name and set it to "skin attachment".

    6. now press the import button and open the ,atl file, or manualy add attachments in the attachments tab if u diddnt export these.
    u might need to change the head, hands and maybe some other of the attachments to "skin attachment" as well.

    U should now have something like this:



    7. now edit player.lua and change the clientFileModel path to your model.


    8. restart sandbox2, open your map and have fun
    Hier noch der Link zum ganzen Thread: http://crymod.com/thread.php?threadi...tuser=0&page=3

  5. #5
    Erfahrener User Avatar von Bullet-time
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    Es gibt noch andere Bullet-times?! o0
    Neeeeeeeeeiiiiin!
    If you want to see them cry, poke `em in the eye!
    Put their fingers in the socket and watch them fry.
    Taxi drivers must die!

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