Seite 1 von 128 1231151101 ... LetzteLetzte
Ergebnis 1 bis 10 von 1280

Thema: CryEngine 3 Free SDK

Professional Avatar von chicken

Standard CryEngine 3 Free SDK - Sammelthread

Crytek Releases CryENGINE®3 SDK Free-of-Charge

Crytek GmbH (“Crytek”) is excited to announce that they will release their latest all-in-one game development solution CryENGINE 3 free of charge for non-commercial use today. The award winning SDK provides the complete game engine to create AAA quality next generation games for PC, and includes the CryENGINE®3 Sandbox™ level editor, a production-proven, 3rd generation “What you see is what you play” (WYSIWYP) - tool designed by and for professional developers. The free toolset is available for download at crydev.net, the former crymod.com community portal that offers documentation written by the developers of the engine, a thriving community and a supplementary knowledge base for CryENGINE 3. The free CryENGINE SDK will be updated regularly, to make sure our community has access to all the advances we make to CryENGINE 3.

“With the release of our SDK we encourage creators to try out CryENGINE 3 and hope it will lead to new companies being formed and using our engine. More importantly we expect to increase the talent pool for CryENGINE developers, as well as boosting our online community of users. This SDK contains more toys than we’ve ever released before – it empowers people to create whole new games from scratch, not just mod Crytek’s own games, so we encourage all aspiring and indie developers to try it out.” said Carl Jones, Director of Global Business Development CryENGINE.

“For those who want to make the step into commercial gaming, we’ll offer a royalty-only license model for games made with this SDK, where Crytek require only 20% of the developer’s revenues from the commercial launch of their game.”

For more information visit http://www.crydev.net and http://www.mycryengine.com
    download
    http://www.crydev.net/dm_eds/download_detail.php?id=4
    Geändert von chicken (17.08.2011 um 15:30 Uhr)
    Intel Core i5-2500K
    ASRock P67 Pro3
    8 GB DDR3-1333
    GTX560 2GB
    Win7 x64

Professional Avatar von Hamers

Standard

Die Forest Map ist echt sehr sehr liebevoll designed. Vor allem die Musik und das Vogelzwitschern passt perfekt dazu

(nicht über die fps wundern, habe Capture Frames genutzt )

Semi Pro Avatar von Tibull

Standard

Also ich habe die Frage zwar schonmal gestellt aber vllt. kann sie mir ja jetzt jemand aus der CE3 "rauslesen" :

http://freesdk.crydev.net/display/SD...nDestructibles
    steht da irgendwo wo man seinen eigenen Surface Typ erstellen kann mit eigenem "break/cut - mesh" ?

ich will das auf alle möglichen arten der zerstörung übertragen (joint und destroyable - versionen sind immerzu das gleiche), aber die dokumentation und scheinbar auch der gesamte aufbau hindern mich daran ...

wäre nett wenn den teil mal jemand überfliegen könnte (vllt hab ich was übersehen)
    MfG
    _Tibull_
    SketchUp

Professional Avatar von Flow groover

Standard

Wie viel MB hat das Pack?
    Eins vorweg, die Bilder sehen richtig gut aus

Wie sind denn so die Fps?
    In Crysis 2 scheint ja alles eher auf kleinere Areale eingestellt sein, zumindest wenn man dort mal versucht ein Taal zu machen stürzen die FPs ein.

ModDB
    YouTube CrysisHQ
    Discord: flowgroover#2478

Professional Avatar von chicken

Standard

658.58 MB ..

fps sind in Ordnung, es geht auch nur dx9 + hohe Einstellung, probiers einfach aus

hatte ein Absturtz beim cubemap erstellen
    mit terrain/Layer usw hab ich noch nicht gearbeitet.
    Geändert von chicken (18.08.2011 um 09:42 Uhr)
    Intel Core i5-2500K
    ASRock P67 Pro3
    8 GB DDR3-1333
    GTX560 2GB
    Win7 x64

Professional Avatar von Spay

Standard

bei mir kommt wenn ich den MOD sdk installieren möchte ein fehler

The crysis 2 mod sdk requires a full installation of the game crysis 2 , update to patch 1.9.
    The instalation of crysis 2 mod sdk cannot continue and will now quit
    Gigabyte Ga-965P-Ds4 / 2x Festplatten Maxtor 80Gb - 300Gb / 750Watt Netzteil / BFG 8800GT Oc2 / 4Gb MDT 800Mhz / Windows XP Pro 32Bit / 22``TFT Max:Aufl=1680x1050 / Core2Duoe6400 / Zalman9500 / Sharkoon Tower / SandBox2 Erfahrung FG/Cutscenen/FacialEditor+Sound/Vegetation/Solide/
    Effekte/

Professional Avatar von Hamers

Standard

Ist ja auch das Crysis 2 SDK. Das geht nur mit Crysis 2.

Das FREE SDK hat gar keinen Installer und findest du hier

http://www.crydev.net/dm_eds/download_detail.php?id=4

@Flow
    Ich hab meine 60fps auf High und DX9. Kann also nicht meckern. Wenn dann im 1.1 Pack Ultra und DX11 dabei ist, wird man genauer sehen, wie gut es dann läuft

Standard

ja ich meine doch auch für crysis 2 ? es ist doch der editor für crysis 2 draußen oder irre ich mich ??

den will ich haben ? =)
    Gigabyte Ga-965P-Ds4 / 2x Festplatten Maxtor 80Gb - 300Gb / 750Watt Netzteil / BFG 8800GT Oc2 / 4Gb MDT 800Mhz / Windows XP Pro 32Bit / 22``TFT Max:Aufl=1680x1050 / Core2Duoe6400 / Zalman9500 / Sharkoon Tower / SandBox2 Erfahrung FG/Cutscenen/FacialEditor+Sound/Vegetation/Solide/
    Effekte/

Newbie

Standard

Steht doch alles in der Fehlermeldung :
    Du musst Crysis2 inklusive dem Patch installiert haben. Dann funzt das auch mit dem SDK!

Standard

Danke werde es ausprobieren...!

Und P.s War echt neh lange zeit nicht mehr hier on
    Effekte/

Seite 1 von 128 1231151101 ... LetzteLetzte

Stichworte