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Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : GR-AW Patch 1.10 endlich da!



foofi
25.05.2006, 15:38
http://www.ubi.com/DE/Downloads/Info.aspx?dlId=1624 <- Hier klicken!


Comments
Please be aware that this patch will overwrite your key bindings. To avoid any issues
with this you MUST do this and remap your keys through the game interface.

Fixes
- Numerous HUD fixes to prevent issues with cameras, inventory screens and resupply.
- Animation and lighting fixes for various objects.
- Fixed general synchronization problems in Cooperative and Domination modes.
- Destructible objects are correctly reset when restarting rounds in multiplayer.
- Issues causing user disconnects in multiplayer have been found and fixed.
- You can no longer remain invisible and kill players using grenades.
- Fixed crash that could occur after restarting rounds on Avenues map.
- Player can no longer spawn dead or remain living when the round restarts.
- Zone glitches on two multiplayer maps corrected.
- Game no longer crashes while attempting to open inventory out of Dom zone.
- Helicopters will no longer fall down in certain situations.
- Cooperative objective waypoints correctly appear after spawning into an AI ghost.
- Domination statistics have been adjusted.
- GRAW will no longer run as process priority "High", resolving keyboard problems.


Interface updates
- Coop players can now see status of others in inventory.
Gray means loading, yellow is not ready, green means good to go.
- You no longer have to press "Enter" to confirm input in the multiplayer interface.
This should fix certain issues users were having with Gamespy login.
- In game chat can now be toggled to be visible or not.
Default key for this is "u". You will still receive chat messages when this is hidden.
- Key bindings added for CrossCom actions.
It is now possible to reassign the CrossCom previous and next buttons through the
game interface. This change will resolve the issue for users with no mouse wheel.


AGEIA updates
- Landscape meshes for levels tuned and updated for better AGEIA performance.
- Performance increase on bullet hit particles.
- Some stalls have been removed.
- A bug that caused zero vertices in baked fluid meshes has been fixed.
- A bug that caused the rigid bodies from a hand grenade explosion to fall through the ground has been fixed.
- A faster rendering mode has been added for debris particles.
- PhysX effects modified to use the faster rendering mode.

Adem67
25.05.2006, 15:41
Vielen Dank!

jodob
06.06.2006, 17:21
passt jetzt nich zu 100% hier rein, aber sieht bei euch das spiel auch so mies aus?

ich hab die einstellungen auf das maximum geschraubt und das sieht so matschig aus wie hl1

mein freund hat das ganze auf der x360 und man könnte meinen meine version wäre der vorgänger von vor 5 jahren...

warpspeed
06.06.2006, 17:45
Hi,

@jodob
Also bei mir sieht das (GRAW) ganz gut aus. Im Prinzip so wie auf der XBOX360. Habe es allerdings nur einmal auf der XBOX360 gesehen. Welche GFX Karte hast du? Neuste Treiber installiert?

jodob
06.06.2006, 18:59
hab ne geforce 6800 ultra... 256 mb pci express

auch neusten nvidia treiber drauf... trotzdem sieht die grafik nichtmal annäherungsweise wie die der xbox 360 aus

foofi
06.06.2006, 19:10
hab ne geforce 6800 ultra... 256 mb pci express

auch neusten nvidia treiber drauf... trotzdem sieht die grafik nichtmal annäherungsweise wie die der xbox 360 aus

nun, das sind auch zwei verschiedene Spiele ;) - also kein Vergleich.

jodob
07.06.2006, 14:19
im ernst? naja dann wird der pc wohl erst mal den kürzeren ziehen

ich verstehs trotzdem nicht... andre spiele wie tomb raider legend oder splinter cell double agent sehen auf dem pc genausogut aus wie auf der 360... warum machen die sich die mühe das ganze für den pc abzuschwächen?

foofi
07.06.2006, 14:22
Die haben für den PC halt die Ego perspektive und mehr Taktik bevorzugt, von daher haben die alles noch umgeändert... mit Patch 1.10 schut bei mir alles auf extrem hoch per System.config änderung sehr gut aus :)